خرید پاد سیستم و سیگار الکترونیکی

غلاف غلاف یک مینی بخار است که بر اساس یک سیستم دو بخشی ساخته شده است: غلاف پر از آب ویپه که درون یک باتری کوچک قرار می گیرد. آنها در طرح های از پیش پر شده یا قابل تعویض موجود هستند. برخی از آنها دارای دکمه های روشنایی هستند اما اغلب آنها خودکار هستند - به این معنی که فقط برای تولید بخار آنها را بکشید.

برای خرید سیگار الکترونیکی به سایت ویپرزکو مراجعه کنید.

بیشتر بخارهای غلاف ، که به آنها غلاف های vape ، مینی بخارات یا سیستم های غلاف نیز گفته می شود ، برای سیگاری هایی که به vaping تبدیل می شوند ، طراحی شده اند. اگرچه نهایت سهولت در استفاده چیزی شبیه JUUL یکبار مصرف است ، بخارهای غلاف قابل تعویض در یک ثانیه نزدیک هستند. آنها اغلب جمع و جور و سبک هستند ، با تمرکز بر سادگی و انعطاف پذیری - با قابلیت تعویض مجدد امکان پذیر می شوند.

ePod های یکبار مصرف نیز بهترین بخارات نمک نیک محسوب می شوند ، زیرا قدرت کمتری که برای تولید بیشتر نمک های نیکوتین مناسب است.

انواع سیستم های غلاف
Pods از زمانی که برای اولین بار با JUUL در سال 2015 معرفی شد ، مسیری طولانی را طی کرده است. دستگاه های امروزی با توجه به ویژگی ها و توانایی ها ، همه چیز را به جلو سوق می دهند.

vape pod در سال 2021 در یک یا چند مورد از این دسته ها قرار خواهد گرفت:

سیستم غلاف استاندارد: یک دکمه کوچک یا یک vape فعال شده با کشش که غلاف های قابل تعویض را می گیرد.
Pod AIO: یک دستگاه جمع و جور همه در یک دستگاه است که غلافهایی را با کویلهای قابل تعویض می گیرد.
Pod mod: یک vape مبتنی بر غلاف معمولاً بزرگتر با چیپست و صفحه کاملاً مناسب. اکثر حالت های غلاف نیز AIO هستند ، زیرا کویل های قابل تعویض را می گیرند.
یک سیستم غلاف استاندارد را می توان بیشتر به دو دسته طبقه بندی کرد: قابل پر کردن و پر کردن. هر سبک موافقان و مخالفان خاص خود را دارد. در هنگام خرید سیستم غلاف ، در نهایت به اولویت شخصی برمی گردد.

سیستم های غلاف قابل تعویض: از نظر عطر و طعم آزادی بیشتری به شما می دهند. این دستگاه ها که به عنوان بخارهای سیستم باز نیز شناخته می شوند ، از غلاف های خالی استفاده می کنند که به طور دستی توسط کاربر پر می شوند. مزیت اصلی آنها این است که طیف وسیع تری از طعم ها را در اختیار دارید.
سیستم های غلاف از پیش پر شده: همچنین به عنوان بخارهای سیستم بسته نیز نامیده می شوند ، این بخارها از غلافهایی استفاده می کنند که از قبل با مایع الکترونیکی پر می شوند - آنها را به عنوان گزینه های JUUL تصور کنید. مزیت اصلی آنها نداشتن عوارض انتخاب مایع الکترونیکی مناسب و نیاز به پر کردن آنها است.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: